Tip Top Toys telefon contact

Livrare

Livrarea produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda a fost confirmată de Dumneavoastră la telefon cu unul dintre operatorii noștri.
Din momentul confirmării comezii veți fi contactat pe email sau telefonic și astfel veți intra în posesia numărului de AWB, având posibilitatea da a urmări unde se află coletul Dvs. direct pe site-ul firmei de curierat la următoarea adresă: www.fancourier.ro
Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. În mod normal în 2 - 3 zile lucrătoare de la confirmarea telefonică a comenzi, dacă produsul respectiv se află în stoc. Dacă din anumite cazuri produsul nu se află pe stoc, un operator vă va comunica telefonic sau pe email durata de expediere a produselor comandate.
Încasarea banilor se va face de agentul care vă livrează produsele. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice sau e-mail.
Comenzile care nu sunt confirmate telefonic sau prin e-mail vor fi în mod automat anulate.
Comenzile online plasate Vineri după ora 16.00 până Duminică vor fi procesate în ziua de luni a săptămânii următoare.
Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid Fan Courier.
Nu se efectuează livrări Sâmbătă și Duminică.


Livrare GRATUITĂ

Toate comenzile ce depășesc suma de 500 RON beneficiază de LIVRARE GRATUITĂ în termenii mai sus menționați!


Costul transportului

1. Prin Curier Rapid (Fan Courier)
Dacă comanda Dvs. este în valoarea de 500 RON sau mai mare transportul este GRATUIT (dacă aveți sediu Fan Courier în localitate, în caz contrar coletul se va ridica de la cel mai apropiat sediu Fan Courier confirmat telefonic de către un operator).
În cazul în care comanda Dvs. are o valoare mai mică de 500 RON, taxa de transport este de 18,90 RON cu TVA, variabilă în funcție de greutatea coletului. Costul transportului se calculează în funcție de greutatea volumetrică a produsului și anume taxa de 18,90 RON cu TVA se aplică la primul kilogram, urmând ca la fiecare Kg în plus să se adauge 1,50 RON cu TVA. Dacă în localitatea de livrare nu există sediu Fan Courier se va percepe o taxă suplimentară în valoare de 1,00 RON cu TVA /km exterior.
Pentru a urmări statusul expediției accesează site-ul curierului și utilizează numărul de AWB din emailul de confirmare (ex.: AWB xxxxxxxxx01).
Livrarea coletului prin curier rapid se va efectua în decurs de 24-48 ore de la expedierea acestuia (exceptând zilele de Duminică și sărbătorile legale).
Livrarea se face de Luni până Vineri între orele 9:00 – 17:00, iar Sâmbătă între orele 9:00-14:00 (dacă firma de curierat efectuează livrări în locatitatea Dvs. și Sâmbătă). În cazul în care în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (adresa de la locul de muncă) pentru a evita întârzieri în ceea ce privește livrarea sau chiar nelivrarea produselor comandate.

2. Prin ridicare de la unul din sediile Fan Courier
În cazul în care nu există sediu Fan Courier în localitatea de livrare solicitată, veți avea posibilitatea de a comunica în momentul confirmării comenzii dacă doriți să ridicați coletul din cel mai apropiat sediu Fan Courier.
Cheltuielile legate de transport vor fi suportate de către client și vor fi specificate atât în procesul de plasare al comenzii, cât și după finalizarea acesteia.
Pot exista situații excepționale, când produsul comandat nu se mai află pe stoc în momentul comenzii sau se aduce pe comandă din stocul furnizorului / furnizorului extern / producătorului. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate în termen de 30 de zile în limita stocului disponibil la furnizor / producător. Prețul produselor aduse pe comandă poate suferi modificări față de prețul afișat în momentul efectuării comenzii, situație ce vi se va aduce la cunoștință de operatorii noștri, alături de informații privind termenul de livrare.
Dacă produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor Dvs., puteți denunța unilateral contractul în termenul legal de 14 zile calendaristice (conform OUG numărul 34/2014) și returna produsul/produsele, iar noi vă oferim 3 opțiuni:
a) vă returnăm suma de bani;
b) vă înlocuim produsul cu un alt produs identic;
c) puteți folosi banii proveniți din stornarea produsului, pentru achitarea altui produs.